Via één van mijn trajecten zet jij de koers in op weg naar een excellente guest journey. Waarbij de omzet, gasttevredenheid en de voldoening van jouw team wordt geoptimaliseerd. Winst op ieder front is het uitgangspunt, waarbij de snelheid en de invulling van het traject volledig wordt afgestemd op de status en de behoefte van jouw organisatie.
Met meer dan 15 jaar ervaring in de hotellerie op het hoogste niveau ken ik de alledaagse uitdagingen als geen ander; er wordt hard gewerkt maar vaak genoeg niet het gewenste resultaat behaald. Het is complex. En al helemaal in de huidige tijd van operationele drukte waarbij een compleet ingewerkt team zeldzaam lijkt te zijn. De wens om daaraan te ontsnappen en met de juiste focus een basis te creëren waarop jouw team altijd kan terugvallen en waar jouw gasten versteld van zullen staan... Dat is waar 10excellence in excelleert.
Over ilseMijn trajecten worden ondersteund door 10 speerpunten, deze zorgen voor duidelijkheid en garanderen een complete aanpak. Met behulp van deze speerpunten wordt de balans opgemaakt en wordt er direct duidelijk op welke punten het verschil gemaakt kan worden, waar de winstkansen liggen. De invulling van het traject is dan een feit, de snelheid wordt afgestemd op de status en de behoefte van jouw organisatie.
Gedurende het traject wordt er gewerkt aan de juiste strategie voor het hotel én aan de juiste tools en training voor het team. Zodat niet alleen achter de schermen maar ook juist voor het team en de gast het verschil direct zichtbaar is.
Het resultaat? Een zichtbare verbetering in de kwaliteit en het serviceniveau binnen jouw guest journey met een directe impact op de loyaliteit en tevredenheid van al jouw gasten (& TEAM!). Dit betekend meer directe boekingen, een hogere bezetting, en een groei in dagelijkse omzet.
Download de 10Excellence check en doe je eigen analyse. De perfecte sheet voor een wervelende meeting met je management.
Met drie verschillende trajecten is er altijd een passende weg naar de excellente guest journey voor jouw hotel. Het uitgangspunt voor deze trajecten zijn de 10 speerpunten en het basis model (guest journey model) - ontwikkeld door 10Exellence.
3-6 maanden
Een eerste mooie stap richting 10Excellence of de laatste stap die nodig is om maximale winst te behalen op ieder front.
6-9 maanden
Als je direct voor een 10 wilt gaan en een complete groei wilt doormaken
vanaf 2 maanden
Een traject op maat waarbij het aantal pijlers en het aantal maanden volledig naar behoefte wordt ingevuld
Speciaal ontwikkeld om de guest journey in jouw hotel compleet in kaart te brengen. De S10 Scan (mystery visit & evaluatie resultaten) beoordeeld de huidige status van jouw guest journey. Er kan vervolgens een passend traject aangeboden worden. Indien de aandachtspunten binnen jouw organisatie al op voorhand duidelijk zijn, is een S10 scan een optionele aanvulling binnen het traject.
Deze scan wordt exclusief aangeboden bij interesse in / als onderdeel van één van de trajecten en betreft geen opzichzelfstaand aanbod.
Wil jij na het doorlopen van een traject de behaalde resultaten bewaken en ondertussen nog meer vooruitgang boeken? Stay Excellent.
Een methode berust op jarenlange ervaring in de internationale hotellerie. Trajecten die volledig aanpasbaar zijn zodat er altijd een geschikte vorm ontstaat. Een werkwijze waarbij je de strategie, het team en de gast de constante focus heeft.
Een op maat traject waarbij de invulling en tijdslijn compleet wordt afgestemd op de wensen en behoeften
De koers wordt ingezet maar nooit zonder de juiste tools en training voor het team.
Optimalisatie op de disciplines die voor jouw organisatie echt het verschil gaan maken.
Persoonlijke begeleiding door Ilse, zodat er constante focus en vooruitgang is.
Bekijk hieronder de ervaringen met 10Excellence
Ilse heeft het Front Office team van The Hague Marriott geholpen te kijken naar mogelijkheden om de service voor onze gasten nog verder te personaliseren door persoonlijke connecties aan te gaan en daarin te zoeken naar onderliggende behoeften waar op ingespeeld kan worden.
Ilse is enthousiast & benaderbaar. Ik zou haar zeker aanraden voor een combinatie van een mystery visit, beoordelen van de beleving binnen de guest journey, begeleiding bij het optimaliseren van processen en praktijktraining aan operationele teams.
Ilse heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van Tuesday: van basisgedachte naar concept naar realisatie van de locatie. Het resultaat is fantastisch!
Maak dan nu een afspraak met Ilse of vraag direct jouw S10 scan aan.