Inspiratie

Zin in meer inspiratie, tips en tricks? Via mijn LinkedIn posts kom je nog meer te weten over de excellente guest journey.

Twee vragen die je altijd moet stellen voordat jouw gast vertrekt

Twee vragen die je altijd moet stellen voordat jouw gast vertrekt:

๐–๐š๐š๐ซ๐ฏ๐š๐ง ๐ก๐ž๐ž๐Ÿ๐ญ ๐ฎ ๐ก๐ž๐ญ ๐ฆ๐ž๐ž๐ฌ๐ญ ๐ ๐ž๐ง๐จ๐ญ๐ž๐ง?๐ˆ๐ฌ ๐ž๐ซ ๐ข๐ž๐ญ๐ฌ ๐๐š๐ญ ๐ฎ ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐ž๐ง๐๐ž ๐ค๐ž๐ž๐ซ ๐ ๐ซ๐š๐š๐  ๐š๐ง๐๐ž๐ซ๐ฌ ๐จ๐Ÿ ๐›๐ž๐ญ๐ž๐ซ ๐ณ๐ข๐ž๐ญ?

โ€

Het lijkt heel makkelijk maar dit gebeurt vaak niet.

Lees verder op LinkedIn

Terugkerende gasten

Wat toevallig dat deze gast weer terug komtโ€ฆNee. Terugkerende gasten zijn anno nu alles behalve toeval.Gasten zijn kritisch, willen nieuwe ervaringen opdoen en kijken graag of het gras bij de buren groener is, de wijn lekkerder en de service beterโ€ฆ

Lees verder op LinkedIn

Focus op service

Waar ligt jouw focus in 2023? Service optimaliseren brengt niet alleen happy gasten met zich mee. Het zorgt voor terugkerende gasten, een hogere omzet per gast , betere reviews, een betere positie in de markt, hogereโ€ฆ.

Lees verder op LinkedIn

Gepersonaliseerde guest journeys

Is jouw guest journey excellent? Well, think twice. Kijk eens hoe jij de guest journey kan personaliseren voor de verschillende type gasten die bij jou verblijven. Als je dit op de juiste manier doet, behaal je echt winst op elk front.

โ€

Lees verder op LinkedIn

Een ultieme beleving

Doordat veel tijd wordt opgeslokt door het blussen van operationele brandjes en het trainen van een nieuw of jong team..ontbreekt het vaak aan de laser focus die nodig is omโ€ฆ

โ€

Lees verder op LinkedIn

Loyale gasten

Het gaat er niet om of jij een gast loyaal vindt, of dat de gast binnen een bepaald loyalty membership valt. Het gaat er om of de gast zichzelf loyaal vindt.

โ€

Lees verder op LinkedIn

De guest journey

Dit is de allerbelangrijkste fase binnen elke guest journey....

โ€

Lees verder op LinkedIn

Reviews

Bekijk hieronder de ervaringen met 10Excellence

Boudewijn van der Sar
Eigenaar vergaderlocatie Meet Tuesday

Ilse zit vol energie en ideeรซn. Collegiaal is ze duidelijk, betrokken, constructief en altijd zeer gemotiveerd!

Roel Philips
Commercieel Manager - Landgoed Duin & Kruidberg

Ilse heeft de afdeling Front office en de afdeling Reserveringen meegenomen in de gastbeleving van A tot Z. Hoe beleeft een gast de โ€œGuest journeyโ€ van ons prachtige bedrijf. Doormiddel van aangereikte handvatten heeft Ilse voor ons het verschil weten te maken in de beleving van onze gasten.

Michiel Brandhorst
General Manager Hotel2Stay Amsterdam / Hotel The James Rotterdam

Het was heel fijn om Ilse te leren kennen en in ons team te hebben gehad. Zeker ook een aanvulling als je op zoek bent naar even een nieuwe frisse blik binnen je organisatie.

Verlang jij ook naar een 10 van elke gast en winst op ieder front?

Maak dan nu een afspraak met Ilse of vraag direct jouw S10 scan aan.

maak een afspraak