Zin in meer inspiratie, tips en tricks? Via mijn LinkedIn posts kom je nog meer te weten over de excellente guest journey.
Twee vragen die je altijd moet stellen voordat jouw gast vertrekt:
๐๐๐๐ซ๐ฏ๐๐ง ๐ก๐๐๐๐ญ ๐ฎ ๐ก๐๐ญ ๐ฆ๐๐๐ฌ๐ญ ๐ ๐๐ง๐จ๐ญ๐๐ง?๐๐ฌ ๐๐ซ ๐ข๐๐ญ๐ฌ ๐๐๐ญ ๐ฎ ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐๐ง๐๐ ๐ค๐๐๐ซ ๐ ๐ซ๐๐๐ ๐๐ง๐๐๐ซ๐ฌ ๐จ๐ ๐๐๐ญ๐๐ซ ๐ณ๐ข๐๐ญ?
โ
Het lijkt heel makkelijk maar dit gebeurt vaak niet.
Wat toevallig dat deze gast weer terug komtโฆNee. Terugkerende gasten zijn anno nu alles behalve toeval.Gasten zijn kritisch, willen nieuwe ervaringen opdoen en kijken graag of het gras bij de buren groener is, de wijn lekkerder en de service beterโฆ
Waar ligt jouw focus in 2023? Service optimaliseren brengt niet alleen happy gasten met zich mee. Het zorgt voor terugkerende gasten, een hogere omzet per gast , betere reviews, een betere positie in de markt, hogereโฆ.
Is jouw guest journey excellent? Well, think twice. Kijk eens hoe jij de guest journey kan personaliseren voor de verschillende type gasten die bij jou verblijven. Als je dit op de juiste manier doet, behaal je echt winst op elk front.
โ
Doordat veel tijd wordt opgeslokt door het blussen van operationele brandjes en het trainen van een nieuw of jong team..ontbreekt het vaak aan de laser focus die nodig is omโฆ
โ
Het gaat er niet om of jij een gast loyaal vindt, of dat de gast binnen een bepaald loyalty membership valt. Het gaat er om of de gast zichzelf loyaal vindt.
โ
Dit is de allerbelangrijkste fase binnen elke guest journey....
โ
Bekijk hieronder de ervaringen met 10Excellence
Ilse zit vol energie en ideeรซn. Collegiaal is ze duidelijk, betrokken, constructief en altijd zeer gemotiveerd!
Ilse heeft de afdeling Front office en de afdeling Reserveringen meegenomen in de gastbeleving van A tot Z. Hoe beleeft een gast de โGuest journeyโ van ons prachtige bedrijf. Doormiddel van aangereikte handvatten heeft Ilse voor ons het verschil weten te maken in de beleving van onze gasten.
Het was heel fijn om Ilse te leren kennen en in ons team te hebben gehad. Zeker ook een aanvulling als je op zoek bent naar even een nieuwe frisse blik binnen je organisatie.
Maak dan nu een afspraak met Ilse of vraag direct jouw S10 scan aan.